
کالای مرجوعی را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش تتاکالا جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
روند استرداد وجه:
بلافاصله بعد از تایید دریافت کالا توسط انبار تتاکالا و بررسی کارشناسان در صورت صحت موارد عنوان شده توسط خریدار وجه کالا بطور کامل بحساب خریدار واریز میشود.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجیکالا برسد، هزینههای ارسال به عهده تتاکالا است.
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@tetakala.ir ایمیل کنید. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمیپذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.در اسرع وقت هزینه پستی مرجوعی به شما پرداخت خواهد شد.
با تشکر- تیم پشتیبانی