آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟
چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتورهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم میرسد ؟
آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
روش ها و زمان ارسال کالا چگونه است ؟
چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟